Friday, August 27, 2010

K.0.$.0.NG...0Oo00o0oo00

~i'm happily in JOHOR...... but there's something that disturb my mind today..... I dont know...start asking myself.... WHY? WHY? WHY?.....ape lagi yang tak cukup????
Hati yg gembira...terus terluka....
hati yang ikhlas.....dah jadi terpaksa... mata yg bersinar.......dah mula berkaca-kaca senyuman yang terukir hanya lakonan sahaja muke yg ceria...kepura2an semata2.. .....................................................................kosong.................................................... KOSONG!!!!...walaupun rumah ini dipenuhi perabot...terasa kosong luas...terasa sempit menghimpit2 dada ketenangan kampung yg kurindui...kini terasa sesak
Ya Allah hanya Kau yang memahami segalanya.......
moral of the day: ~memang susah aku nak puaskan hati semua orang.....lebih2 lagi orang yang tak pernah mengerti 'bersyukur' ~keseronokan duniawi memang bisa mengaburi mata manusia......tp kenapa mengaburi mata mereka yang aku cintai??mengapa?...Ya ALLAH....rahmatilah mereka..... ~memang sakit dituduh & difitnah yang bukan2...tapi aku harus kuat...harus sabar...sebab Allah sedang menguji aku...... ~aku xsanggup cakap depan2...takut melukakan hati mereka...biarlah diri ni sahaja yang terluka...lambat-laun mereka akan tahu kebenarannya......
~DAMAI YANG KUCARI~

1 comment:

Anonymous said...

setiap ujian ada ganjaran...